Pytania

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Przy zamówieniu sugerujemy Ci, na kiedy możemy zrealizować Twoje zamówienie. Zmówienia złożone do godziny 20.00 staramy się realizować w następnym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godz. 20.00 będą realizowane w 2 dniu roboczym. Po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email potwierdzenie swojego zamówienia. 

 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • dostawa do domu;
  • odbiór osobisty w wybranej placówce handlowej Topaz;

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i podaniu adresu dostawy. W podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.  

Do wszystkich zamówień, bez względu na formę dostawy, doliczana jest opłata 3zł za opakowanie. 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność kartą przy odbiorze;
  • płatność gotówką przy odbiorze;
  • płatność elektroniczna (przelew ONLINE) - dostępne już wkrótce.


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie wybranym w sklepie Topaz, znajdującym się pod adresem wybranym przez Ciebie podczas składanego zamówienia. 

 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie?

Z uwagi na wzmożony ruch w naszych sklepach, w obecnej chwili nie ma możliwości modyfikacji zamówienia. Prosimy o przemyślane zakupy. Jeśli chcesz anulować zamówienie skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 798 910 325 lub 798 910 305 lub mailem skleponline@topaz24.plPamiętaj, aby podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko. 

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – e- mail: skleponline@topaz24.pl

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo: zakupyzdowozem@topaz24.pl

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? 

Jeśli wybrane produkty dostarczone wraz z pozostałym zamówieniem posiadają wadę podlegającą reklamacji, przeczytaj i zapoznaj się z procedurą reklamacyjną zawartą w regulaminie sklepu internetowego Topaz. Z regulaminem sklepu internetowego Topaz możesz zapoznać się pod podanym linkiem: /link do regulaminu sklepu/

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl